My Love Followers

Tuesday 29 May 2012

NeWs? Ahakz ;)

As salam......
awak!!!!
hehehehe... tengah elok-elok saya dok lending tetiba dapat call daripada awak...
time ni tengah gaduh... saya hope sangat awak pujuk saya... tapi rupa-rupanya awak kata macam nie:

Awak : "Awak!!! ada tengok newspaper tak?"
saya : "tak adapun lah awak.... kenapa ea?"
Awak : "saya masuk paper!!!'
saya : "ni sebenarnya nak riaklah ni kan"
Awak : "memangpun... hehehehehe ;)"

lebih kurang gitu lah awak cakap... aish... sabar ja lah... hihihi... apa-apa pun sayta yang tak suka beli newspaperpun bekobar-kobar jugak lah beli newspaper time tu walaupun time teringat tu dah malam... paksa jugak adik saya beli... Alhamdulillah... ada juga... hakhak... pasai gaduh tu pun da tak ingatpun... lagipun saya tahu... awak bukan suka fikirkan hal remeh temeh nie kan.. hehehehe... apa-apapun saya tetapsayang awak... hihhihihi... tak malunya saya... nie yang nak nyorok belakang awak nie.. hihihi ;)
nielah wajah orang yang buatkan saya sanggup beli paper tue:
~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~
~~~~~
~~~
~
tada!!!!!



yang pakai baju biru tu lah tuannya... ;) time nie mak cakap awak nampak kurusla... hikhikhik

with lurve

─────▄█▀█▄──▄███▄
────▐█░██████████▌
─────██▒█████████
──────▀████████▀
─────────▀██▀

♥♥
.(¯`’•.¸*♫♪♫♪*¸.• ‘´¯)
(¯`’•.¸*♫♪*¸.•’´¯)¸.•’´¯)
  ♥♥  ♥♥  
  ♥♥  
  
♥♥
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
ORIGINAL DESIGN BY PUT3 ®

No comments:

Post a Comment